hejj!
ja vet att ingen ha skrivi hit på lenge men... nå nu skriver jag iaf :D
nå nu ha vi börja högstadie o d e ganka chill.. :D ida hade vi franska prov... d fo no helt braa :D
no nu ha ja inge o sejja så byee<33
-Emma-
Så här många typer har kollat vår blogi =)
Välkommen!
Välkommen till vår blogi!
Vi e tre som skriver här om allt möjligt random, Bemmi, Emma och Essi :)
Ha det så roligt här!
Vi e tre som skriver här om allt möjligt random, Bemmi, Emma och Essi :)
Ha det så roligt här!
keskiviikko 19. lokakuuta 2011
torstai 23. kesäkuuta 2011
Ingen av oss tycks skriva hit på sommarlove så ja kan ju gö de :)
Hoppas ni alla har haft ett bra sommarlov hittils!
No vädren har iaf int vari nå bra...Just också va ja ute o träna o de ösregna!
Dom ha lova kauhee storm fö idag! Vi ska ändå fa me loppan o mina föräldrar ti båten men ja tror int att vi startar idag :D O nu ska de ju bli midsommar! Härligt <3
Efter att skolan sluta så åkte ja på slalomläger ti norge o där regna de ännu dubbelt mera än här...! Men vi åkte ändå fem dagar o de va kiva!
De e jätteskrämmande att tänka att nästa gång vi far ti skolan så far vi ti en annan skola helt!!! Men ja måst packa nu...Men hoppas emma o bemmi o skriver nå! Byebye!! <3 Ha en skön midsommar!
-Essi-
Hoppas ni alla har haft ett bra sommarlov hittils!
No vädren har iaf int vari nå bra...Just också va ja ute o träna o de ösregna!
Dom ha lova kauhee storm fö idag! Vi ska ändå fa me loppan o mina föräldrar ti båten men ja tror int att vi startar idag :D O nu ska de ju bli midsommar! Härligt <3
Efter att skolan sluta så åkte ja på slalomläger ti norge o där regna de ännu dubbelt mera än här...! Men vi åkte ändå fem dagar o de va kiva!
De e jätteskrämmande att tänka att nästa gång vi far ti skolan så far vi ti en annan skola helt!!! Men ja måst packa nu...Men hoppas emma o bemmi o skriver nå! Byebye!! <3 Ha en skön midsommar!
-Essi-
sunnuntai 5. kesäkuuta 2011
http://www.youtube.com/watch?v=koJlIGDImiU
Hej!
Där uppe finns en link ti hero av enrique iglesias <3 Ja tycker den e jättehärlig!!
Som emma sa så e ju lågstadie slut nu o de e 10 härliga veckor sommarlov!!!! <33
Ja ska i morgon ti norge på läger, vi sku fa i går men vi fick höra att liften är sönder så...
Jaa vår sång fo just bra! Men b-klassens låt ti benita va ljuvlig <3 Ja grät <3
Det har vari jättekiva i sirkkala!! I'm gonna miss it sooo much <3
Men de blir säkert kiva i sossen o som emma sa!
Bemmi ha typ int skrivi hit alls...
No helt sama :D
Ja skaffa muuten spotify idag o de e jättebra!!
Men ja far nu hejdå!
<3
-Essi-
Hej!
Där uppe finns en link ti hero av enrique iglesias <3 Ja tycker den e jättehärlig!!
Som emma sa så e ju lågstadie slut nu o de e 10 härliga veckor sommarlov!!!! <33
Ja ska i morgon ti norge på läger, vi sku fa i går men vi fick höra att liften är sönder så...
Jaa vår sång fo just bra! Men b-klassens låt ti benita va ljuvlig <3 Ja grät <3
Det har vari jättekiva i sirkkala!! I'm gonna miss it sooo much <3
Men de blir säkert kiva i sossen o som emma sa!
Bemmi ha typ int skrivi hit alls...
No helt sama :D
Ja skaffa muuten spotify idag o de e jättebra!!
Men ja far nu hejdå!
<3
-Essi-
sry att ja int ha skrivi men ja ha int haft tid... :)
no nii... nu e lågstadie slut.... d e faktist ganska sad... :( men no blir sossen o sekert kiva :D juu d fo helt bra den dä sång juttun :D o avslutningen överhuvutage :) ja adda en bild som ja tyckte va ganska söpö o somri :)) ;D <3
no nii... nu e lågstadie slut.... d e faktist ganska sad... :( men no blir sossen o sekert kiva :D juu d fo helt bra den dä sång juttun :D o avslutningen överhuvutage :) ja adda en bild som ja tyckte va ganska söpö o somri :)) ;D <3
men.... ha en skön sommar alla!!! <3<3 ;)) hejdå!
-Emma-
perjantai 3. kesäkuuta 2011
Hej alla! Ingen har skrivit hit på länge! Jag har iaf haft jättemycket och göra...
Idag hade vi en jättekiva dag med klassen, i skolan hade vi knytkalas och fick mycket glass :D
Men det roligaste var nog efter skolan!!! Vi var me klassen ti flowpark och rax :)
Det va jättekiva i flowpark!!! Vi fo ti jättemånga olika banor men den sista var nog den bästa ;) Den for jättehögt!! Säkert 15 meter uppe i trädet va vi...! Jag var nog jätterädd :D
Som tur va lukke där :PPP Men joo vi hade jätteroligt ;D I rax åt vi mycke glass <3
I morgon e de avslutnig...<3
Det e nog skönt att få sommarlov fast de e också ledsamt för vi slutar lågstadiet!
Det känns otroligt! 6 år har vi vari i samma klass o nu blir allt nytt...
Som tur har ja många kompisar från gamla klassen på min nya klass :)
Jag, emma och loppan ska sjunga i morgon!!! Hoppas det går bra!
Jag kommer och få ledsamt efter alla på sommarlove <33
Men nu far jag hejdåå <333
-Essi-
keskiviikko 1. kesäkuuta 2011
Hej!Idag har de vari otroligt varmt <3 LOVE IT <3
Vi var idag och hjälpa till att sätta i ordning gymppasalen för avslutnignsfesten...
Allting händer för sista gången i lågstadie, de känns ganska konstigt...
Det var sista gången vi sku laga gympasalen färdig och vi var också sista gången i datasalen med Emma. De låter säkert konstigt men de känns ba att int kan allt va sista gången fast de e!! De e bara två dagar skola kvar. På fredagen har vi nån fest i konserthuset och knytkalas. På lördan e de avslutning o vi får våra betyg, så de e int så långa dagar mera :D Som tur tror ja att vi fick en riktigt bra klass till högstadiet. Det ska bli skönt att få ett långt sommarlov <33 Ja adda hit ännu en bild som ja tyckte var jättevacker :) Men ja har inget mer o skriva en att nästa läsår kommer 7b att va bäst!!! Bye <3
-Essi-
tiistai 31. toukokuuta 2011
Hej igen!
Jag har int skrivi på länge men jaa ja har int hunni! Men det ska bli jättekiva i högstadie nästa höst (hoppas jag)! i alla fall fick vi en bra klass :) 7B <3<3<3 Där e bemmi, emma, jag o fast hu många andra!!! Men nog e de ändå lite spännande :P Allt blir så annorlunda!! Jee snart e de sommarlov <3 4 dagar kvar av lågstadie!!! Men hejdå ja har inget o skriva mera!!! Bye <3
-Essi-
Jag har int skrivi på länge men jaa ja har int hunni! Men det ska bli jättekiva i högstadie nästa höst (hoppas jag)! i alla fall fick vi en bra klass :) 7B <3<3<3 Där e bemmi, emma, jag o fast hu många andra!!! Men nog e de ändå lite spännande :P Allt blir så annorlunda!! Jee snart e de sommarlov <3 4 dagar kvar av lågstadie!!! Men hejdå ja har inget o skriva mera!!! Bye <3
-Essi-
maanantai 30. toukokuuta 2011
sunnuntai 29. toukokuuta 2011
Hej!
Det öser ner vatten ute! Liksom pårikigt de regnar helt jäättteeemyyccckkkeee!! Emma: Tack ja mår bättre redan :) Ja kommer till skolan imorgon. Idag och igår har mitt rum blivit helt annorlunda! Förstflytta vi alla mina möbler runt o sen åkte vi ännu till IKEA och köpte nogo nya saker :) D e helt som ja sku ha fått ett nytt rum! Mitt rum är ganska orangt hudant e ditt?? Va ska ni gö när skolan slutar? Ja ska genast samma kväll ti Norge på läger. Fast före de ska vi också på student fest eller nogo :D Men nu har ja inget o skriva mera så hejdåå <3
-Essi-
Det öser ner vatten ute! Liksom pårikigt de regnar helt jäättteeemyyccckkkeee!! Emma: Tack ja mår bättre redan :) Ja kommer till skolan imorgon. Idag och igår har mitt rum blivit helt annorlunda! Förstflytta vi alla mina möbler runt o sen åkte vi ännu till IKEA och köpte nogo nya saker :) D e helt som ja sku ha fått ett nytt rum! Mitt rum är ganska orangt hudant e ditt?? Va ska ni gö när skolan slutar? Ja ska genast samma kväll ti Norge på läger. Fast före de ska vi också på student fest eller nogo :D Men nu har ja inget o skriva mera så hejdåå <3
-Essi-
perjantai 27. toukokuuta 2011
Hej!
sry att ja int ha skrivi på en stund men som essi sa så ha ja haft dansesitys i logomo igår!! d va just kiva :DD <33 o ida o imårån så ha ja nå tennis juttun mot svedun :] men jaah... joo sett gärna att ni läser d här så blir d kivogare :)) Funky ha fyllt 5år!!! GRATTIS!! xD vi va där o billetää( om d e så d skrivs...tror int d xD ) hah nå nu skrev ja liite random juttun hit, kom int på nå annat att seja... Men hoppas du blir frisk essi!! :D Hejdåå<33
-Emma-
sry att ja int ha skrivi på en stund men som essi sa så ha ja haft dansesitys i logomo igår!! d va just kiva :DD <33 o ida o imårån så ha ja nå tennis juttun mot svedun :] men jaah... joo sett gärna att ni läser d här så blir d kivogare :)) Funky ha fyllt 5år!!! GRATTIS!! xD vi va där o billetää( om d e så d skrivs...tror int d xD ) hah nå nu skrev ja liite random juttun hit, kom int på nå annat att seja... Men hoppas du blir frisk essi!! :D Hejdåå<33
-Emma-
torstai 26. toukokuuta 2011
Hej igen!
Idag har de vari just fint väder!! Jag fick int gympa för ja e ännu också flunssig...Men jag var ändå i skolan fär ja måst va ensam hemma hela kvällen idag. Okej vissa tycker att de e kiva o va ensam hemma men ja tycker de e tråkigt för ja har aldrig nogo o gö när ja e så ofta ensam...Men ja ska hitta på nogo o gö :D Ja sov fö en stund sen över en timme!!! De va konstigt, ja blev ba plötsligt jättetrött :D Emma hinner kanske int skriva idag för hon har ju dans esitys i logomo!!! Bra emma ;) Snart ska jag äta mat. Om nån läser det här så sku de va kiva om ni sku sätta att ni läser den här för nu ser de ut som ingen sku läsa :P Jag tycker det finns jättehärliga blommor så här på våren/ sommaren o därför satt jag hit en bild av blommor <3 Men hej ha alla en jättekiva torsdag! Hejdå! <3<3<3 -Essi-
Idag har de vari just fint väder!! Jag fick int gympa för ja e ännu också flunssig...Men jag var ändå i skolan fär ja måst va ensam hemma hela kvällen idag. Okej vissa tycker att de e kiva o va ensam hemma men ja tycker de e tråkigt för ja har aldrig nogo o gö när ja e så ofta ensam...Men ja ska hitta på nogo o gö :D Ja sov fö en stund sen över en timme!!! De va konstigt, ja blev ba plötsligt jättetrött :D Emma hinner kanske int skriva idag för hon har ju dans esitys i logomo!!! Bra emma ;) Snart ska jag äta mat. Om nån läser det här så sku de va kiva om ni sku sätta att ni läser den här för nu ser de ut som ingen sku läsa :P Jag tycker det finns jättehärliga blommor så här på våren/ sommaren o därför satt jag hit en bild av blommor <3 Men hej ha alla en jättekiva torsdag! Hejdå! <3<3<3 -Essi-
keskiviikko 25. toukokuuta 2011
gottentaag
behamin here there r some things u should know about me i love unicorns pandas narwhals and pretty much anything else magical sometimes ime random as hell othertimes ime serious iiiiiiiiii am just blogging cuz idk why i had notjing else 2 do in french class.:DDD hmmm well yes .... i have nothing else to write 4 now gootbye:DDD
Moi igen!
Joo Emma du klara ju de :)
De e säkert många som läser den här :P
Kiva för Ellen...Dansa sen bra i logomo imorgon! Bemmi sa att han kanske int hinner skriva idag...No int gör de nogo! No ja ligger här flunssi i sängen vi får se hur de blir imorgon... :/ Men ja hinner int skriva mera idag så god natt alla <3
-Essi-
Joo Emma du klara ju de :)
De e säkert många som läser den här :P
Kiva för Ellen...Dansa sen bra i logomo imorgon! Bemmi sa att han kanske int hinner skriva idag...No int gör de nogo! No ja ligger här flunssi i sängen vi får se hur de blir imorgon... :/ Men ja hinner int skriva mera idag så god natt alla <3
-Essi-
Jee!! Vi har en blogi nu :) :)
Det här e alltså int bara bemmis blogi utan också min och emmas!
Vi skriver hit allt möjligt :D
Bemmi skriver säkert mest sånt som ingen fattar :P
Det här allt med bloggandet börja faktiskt när ja hade tråkigt på träslöjdstimmen. Jag hade inget och gö så ja börja skriva en "roman" som hette träslöjd men sen börja alla skriva på den och namnet byttes till nån skolgång juttu. Vi hade den på word som en blogi för vår klass. Vi har skrivi några sidor på den. Men sen när vi var på franska timmen så kom vi på att vi sku kunna gö en riktig blogi åt oss. Och så skaffa vi en :):):) Om nån läser den här så ja ha de så roligt :D Jag känner mig faktiskt lite sjuk och skall int fara o träna idag att det int blir värre! Hoppas de går snabbt över... Nojaa men hejdå! <3
-Essi-
Det här e alltså int bara bemmis blogi utan också min och emmas!
Vi skriver hit allt möjligt :D
Bemmi skriver säkert mest sånt som ingen fattar :P
Det här allt med bloggandet börja faktiskt när ja hade tråkigt på träslöjdstimmen. Jag hade inget och gö så ja börja skriva en "roman" som hette träslöjd men sen börja alla skriva på den och namnet byttes till nån skolgång juttu. Vi hade den på word som en blogi för vår klass. Vi har skrivi några sidor på den. Men sen när vi var på franska timmen så kom vi på att vi sku kunna gö en riktig blogi åt oss. Och så skaffa vi en :):):) Om nån läser den här så ja ha de så roligt :D Jag känner mig faktiskt lite sjuk och skall int fara o träna idag att det int blir värre! Hoppas de går snabbt över... Nojaa men hejdå! <3
-Essi-
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)
