Så här många typer har kollat vår blogi =)

Välkommen!

Välkommen till vår blogi!
Vi e tre som skriver här om allt möjligt random, Bemmi, Emma och Essi :)
Ha det så roligt här!

torstai 23. kesäkuuta 2011

Ingen av oss tycks skriva hit på sommarlove så ja kan ju gö de :)
Hoppas ni alla har haft ett bra sommarlov hittils!
No vädren har iaf int vari nå bra...Just också va ja ute o träna o de ösregna!
Dom ha lova kauhee storm fö idag! Vi ska ändå fa me loppan o mina föräldrar ti båten men ja tror int att vi startar idag :D O nu ska de ju bli midsommar! Härligt <3 
Efter att skolan sluta så åkte ja på slalomläger ti norge o där regna de ännu dubbelt mera än här...! Men vi åkte ändå fem dagar o de va kiva!
De e jätteskrämmande att tänka att nästa gång vi far ti skolan så far vi ti en annan skola helt!!! Men ja måst packa nu...Men hoppas emma o bemmi o skriver nå! Byebye!! <3 Ha en skön midsommar!
-Essi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti