Hej igen!
Jag har int skrivi på länge men jaa ja har int hunni! Men det ska bli jättekiva i högstadie nästa höst (hoppas jag)! i alla fall fick vi en bra klass :) 7B <3<3<3 Där e bemmi, emma, jag o fast hu många andra!!! Men nog e de ändå lite spännande :P Allt blir så annorlunda!! Jee snart e de sommarlov <3 4 dagar kvar av lågstadie!!! Men hejdå ja har inget o skriva mera!!! Bye <3
-Essi-
Så här många typer har kollat vår blogi =)
Välkommen!
Välkommen till vår blogi!
Vi e tre som skriver här om allt möjligt random, Bemmi, Emma och Essi :)
Ha det så roligt här!
Vi e tre som skriver här om allt möjligt random, Bemmi, Emma och Essi :)
Ha det så roligt här!
tiistai 31. toukokuuta 2011
maanantai 30. toukokuuta 2011
sunnuntai 29. toukokuuta 2011
Hej!
Det öser ner vatten ute! Liksom pårikigt de regnar helt jäättteeemyyccckkkeee!! Emma: Tack ja mår bättre redan :) Ja kommer till skolan imorgon. Idag och igår har mitt rum blivit helt annorlunda! Förstflytta vi alla mina möbler runt o sen åkte vi ännu till IKEA och köpte nogo nya saker :) D e helt som ja sku ha fått ett nytt rum! Mitt rum är ganska orangt hudant e ditt?? Va ska ni gö när skolan slutar? Ja ska genast samma kväll ti Norge på läger. Fast före de ska vi också på student fest eller nogo :D Men nu har ja inget o skriva mera så hejdåå <3
-Essi-
Det öser ner vatten ute! Liksom pårikigt de regnar helt jäättteeemyyccckkkeee!! Emma: Tack ja mår bättre redan :) Ja kommer till skolan imorgon. Idag och igår har mitt rum blivit helt annorlunda! Förstflytta vi alla mina möbler runt o sen åkte vi ännu till IKEA och köpte nogo nya saker :) D e helt som ja sku ha fått ett nytt rum! Mitt rum är ganska orangt hudant e ditt?? Va ska ni gö när skolan slutar? Ja ska genast samma kväll ti Norge på läger. Fast före de ska vi också på student fest eller nogo :D Men nu har ja inget o skriva mera så hejdåå <3
-Essi-
perjantai 27. toukokuuta 2011
Hej!
sry att ja int ha skrivi på en stund men som essi sa så ha ja haft dansesitys i logomo igår!! d va just kiva :DD <33 o ida o imårån så ha ja nå tennis juttun mot svedun :] men jaah... joo sett gärna att ni läser d här så blir d kivogare :)) Funky ha fyllt 5år!!! GRATTIS!! xD vi va där o billetää( om d e så d skrivs...tror int d xD ) hah nå nu skrev ja liite random juttun hit, kom int på nå annat att seja... Men hoppas du blir frisk essi!! :D Hejdåå<33
-Emma-
sry att ja int ha skrivi på en stund men som essi sa så ha ja haft dansesitys i logomo igår!! d va just kiva :DD <33 o ida o imårån så ha ja nå tennis juttun mot svedun :] men jaah... joo sett gärna att ni läser d här så blir d kivogare :)) Funky ha fyllt 5år!!! GRATTIS!! xD vi va där o billetää( om d e så d skrivs...tror int d xD ) hah nå nu skrev ja liite random juttun hit, kom int på nå annat att seja... Men hoppas du blir frisk essi!! :D Hejdåå<33
-Emma-
torstai 26. toukokuuta 2011
Hej igen!
Idag har de vari just fint väder!! Jag fick int gympa för ja e ännu också flunssig...Men jag var ändå i skolan fär ja måst va ensam hemma hela kvällen idag. Okej vissa tycker att de e kiva o va ensam hemma men ja tycker de e tråkigt för ja har aldrig nogo o gö när ja e så ofta ensam...Men ja ska hitta på nogo o gö :D Ja sov fö en stund sen över en timme!!! De va konstigt, ja blev ba plötsligt jättetrött :D Emma hinner kanske int skriva idag för hon har ju dans esitys i logomo!!! Bra emma ;) Snart ska jag äta mat. Om nån läser det här så sku de va kiva om ni sku sätta att ni läser den här för nu ser de ut som ingen sku läsa :P Jag tycker det finns jättehärliga blommor så här på våren/ sommaren o därför satt jag hit en bild av blommor <3 Men hej ha alla en jättekiva torsdag! Hejdå! <3<3<3 -Essi-
Idag har de vari just fint väder!! Jag fick int gympa för ja e ännu också flunssig...Men jag var ändå i skolan fär ja måst va ensam hemma hela kvällen idag. Okej vissa tycker att de e kiva o va ensam hemma men ja tycker de e tråkigt för ja har aldrig nogo o gö när ja e så ofta ensam...Men ja ska hitta på nogo o gö :D Ja sov fö en stund sen över en timme!!! De va konstigt, ja blev ba plötsligt jättetrött :D Emma hinner kanske int skriva idag för hon har ju dans esitys i logomo!!! Bra emma ;) Snart ska jag äta mat. Om nån läser det här så sku de va kiva om ni sku sätta att ni läser den här för nu ser de ut som ingen sku läsa :P Jag tycker det finns jättehärliga blommor så här på våren/ sommaren o därför satt jag hit en bild av blommor <3 Men hej ha alla en jättekiva torsdag! Hejdå! <3<3<3 -Essi-
keskiviikko 25. toukokuuta 2011
gottentaag
behamin here there r some things u should know about me i love unicorns pandas narwhals and pretty much anything else magical sometimes ime random as hell othertimes ime serious iiiiiiiiii am just blogging cuz idk why i had notjing else 2 do in french class.:DDD hmmm well yes .... i have nothing else to write 4 now gootbye:DDD
Moi igen!
Joo Emma du klara ju de :)
De e säkert många som läser den här :P
Kiva för Ellen...Dansa sen bra i logomo imorgon! Bemmi sa att han kanske int hinner skriva idag...No int gör de nogo! No ja ligger här flunssi i sängen vi får se hur de blir imorgon... :/ Men ja hinner int skriva mera idag så god natt alla <3
-Essi-
Joo Emma du klara ju de :)
De e säkert många som läser den här :P
Kiva för Ellen...Dansa sen bra i logomo imorgon! Bemmi sa att han kanske int hinner skriva idag...No int gör de nogo! No ja ligger här flunssi i sängen vi får se hur de blir imorgon... :/ Men ja hinner int skriva mera idag så god natt alla <3
-Essi-
Jee!! Vi har en blogi nu :) :)
Det här e alltså int bara bemmis blogi utan också min och emmas!
Vi skriver hit allt möjligt :D
Bemmi skriver säkert mest sånt som ingen fattar :P
Det här allt med bloggandet börja faktiskt när ja hade tråkigt på träslöjdstimmen. Jag hade inget och gö så ja börja skriva en "roman" som hette träslöjd men sen börja alla skriva på den och namnet byttes till nån skolgång juttu. Vi hade den på word som en blogi för vår klass. Vi har skrivi några sidor på den. Men sen när vi var på franska timmen så kom vi på att vi sku kunna gö en riktig blogi åt oss. Och så skaffa vi en :):):) Om nån läser den här så ja ha de så roligt :D Jag känner mig faktiskt lite sjuk och skall int fara o träna idag att det int blir värre! Hoppas de går snabbt över... Nojaa men hejdå! <3
-Essi-
Det här e alltså int bara bemmis blogi utan också min och emmas!
Vi skriver hit allt möjligt :D
Bemmi skriver säkert mest sånt som ingen fattar :P
Det här allt med bloggandet börja faktiskt när ja hade tråkigt på träslöjdstimmen. Jag hade inget och gö så ja börja skriva en "roman" som hette träslöjd men sen börja alla skriva på den och namnet byttes till nån skolgång juttu. Vi hade den på word som en blogi för vår klass. Vi har skrivi några sidor på den. Men sen när vi var på franska timmen så kom vi på att vi sku kunna gö en riktig blogi åt oss. Och så skaffa vi en :):):) Om nån läser den här så ja ha de så roligt :D Jag känner mig faktiskt lite sjuk och skall int fara o träna idag att det int blir värre! Hoppas de går snabbt över... Nojaa men hejdå! <3
-Essi-
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)