Så här många typer har kollat vår blogi =)

Välkommen!

Välkommen till vår blogi!
Vi e tre som skriver här om allt möjligt random, Bemmi, Emma och Essi :)
Ha det så roligt här!

keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Jee!! Vi har en blogi nu :) :)
Det här e alltså int bara bemmis blogi utan också min och emmas!
Vi skriver hit allt möjligt :D
Bemmi skriver säkert mest sånt som ingen fattar :P 
Det här allt med bloggandet börja faktiskt när ja hade tråkigt på träslöjdstimmen. Jag hade inget och gö så ja börja skriva en "roman" som hette träslöjd men sen börja alla skriva på den och namnet byttes till nån skolgång juttu. Vi hade den på word som en blogi för vår klass. Vi har skrivi några sidor på den. Men sen när vi var på franska timmen så kom vi på att vi sku kunna gö en riktig blogi åt oss. Och så skaffa vi en :):):) Om nån läser den här så ja ha de så roligt :D Jag känner mig faktiskt lite sjuk och skall int fara o träna idag att det int blir värre! Hoppas de går snabbt över... Nojaa men hejdå! <3
-Essi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti