Hej alla! Ingen har skrivit hit på länge! Jag har iaf haft jättemycket och göra...
Idag hade vi en jättekiva dag med klassen, i skolan hade vi knytkalas och fick mycket glass :D
Men det roligaste var nog efter skolan!!! Vi var me klassen ti flowpark och rax :)
Det va jättekiva i flowpark!!! Vi fo ti jättemånga olika banor men den sista var nog den bästa ;) Den for jättehögt!! Säkert 15 meter uppe i trädet va vi...! Jag var nog jätterädd :D
Som tur va lukke där :PPP Men joo vi hade jätteroligt ;D I rax åt vi mycke glass <3
I morgon e de avslutnig...<3
Det e nog skönt att få sommarlov fast de e också ledsamt för vi slutar lågstadiet!
Det känns otroligt! 6 år har vi vari i samma klass o nu blir allt nytt...
Som tur har ja många kompisar från gamla klassen på min nya klass :)
Jag, emma och loppan ska sjunga i morgon!!! Hoppas det går bra!
Jag kommer och få ledsamt efter alla på sommarlove <33
Men nu far jag hejdåå <333
-Essi-
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti