Så här många typer har kollat vår blogi =)

Välkommen!

Välkommen till vår blogi!
Vi e tre som skriver här om allt möjligt random, Bemmi, Emma och Essi :)
Ha det så roligt här!

perjantai 3. kesäkuuta 2011

Hej alla! 
Ingen har skrivit hit på länge! Jag har iaf haft jättemycket och göra...
Idag hade vi en jättekiva dag med klassen, i skolan hade vi knytkalas och fick mycket glass :D
Men det roligaste var nog efter skolan!!! Vi var me klassen ti flowpark och rax :)
Det va jättekiva i flowpark!!! Vi fo ti jättemånga olika banor men den sista var nog den bästa ;) Den for jättehögt!! Säkert 15 meter uppe i trädet va vi...! Jag var nog jätterädd :D
Som tur va lukke där :PPP Men joo vi hade jätteroligt ;D I rax åt vi mycke glass <3 
I morgon e de avslutnig...<3
Det e nog skönt att få sommarlov fast de e också ledsamt för vi slutar lågstadiet!
Det känns otroligt! 6 år har vi vari i samma klass o nu blir allt nytt...
Som tur har ja många kompisar från gamla klassen på min nya klass :)
Jag, emma och loppan ska sjunga i morgon!!! Hoppas det går bra!
Jag kommer och få ledsamt efter alla på sommarlove <33
Men nu far jag hejdåå <333
-Essi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti