Hej!
sry att ja int ha skrivi på en stund men som essi sa så ha ja haft dansesitys i logomo igår!! d va just kiva :DD <33 o ida o imårån så ha ja nå tennis juttun mot svedun :] men jaah... joo sett gärna att ni läser d här så blir d kivogare :)) Funky ha fyllt 5år!!! GRATTIS!! xD vi va där o billetää( om d e så d skrivs...tror int d xD ) hah nå nu skrev ja liite random juttun hit, kom int på nå annat att seja... Men hoppas du blir frisk essi!! :D Hejdåå<33
-Emma-
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti