Så här många typer har kollat vår blogi =)

Välkommen!

Välkommen till vår blogi!
Vi e tre som skriver här om allt möjligt random, Bemmi, Emma och Essi :)
Ha det så roligt här!

perjantai 27. toukokuuta 2011

Hej!
sry att ja int ha skrivi på en stund men som essi sa så ha ja haft dansesitys i logomo igår!! d va just kiva :DD <33 o ida o imårån så ha ja nå tennis juttun mot svedun :] men jaah... joo sett gärna att ni läser d här så blir d kivogare :)) Funky ha fyllt 5år!!! GRATTIS!! xD vi va där o billetää( om d e så d skrivs...tror int d xD ) hah nå nu skrev ja liite random juttun hit, kom int på nå annat att seja... Men hoppas du blir frisk essi!! :D  Hejdåå<33
-Emma-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti