Så här många typer har kollat vår blogi =)

Välkommen!

Välkommen till vår blogi!
Vi e tre som skriver här om allt möjligt random, Bemmi, Emma och Essi :)
Ha det så roligt här!

torstai 23. kesäkuuta 2011

hei!
hmmm... nå nu skriver ja iaf :) ja ha haft sommarjobb spelat tennis o chilla :)) bemmi kmr me sin familj ti oss imr... men hei ha d kiva me loppan!! :)) nå ha d kiva moikka <33
-Emma-
Ingen av oss tycks skriva hit på sommarlove så ja kan ju gö de :)
Hoppas ni alla har haft ett bra sommarlov hittils!
No vädren har iaf int vari nå bra...Just också va ja ute o träna o de ösregna!
Dom ha lova kauhee storm fö idag! Vi ska ändå fa me loppan o mina föräldrar ti båten men ja tror int att vi startar idag :D O nu ska de ju bli midsommar! Härligt <3 
Efter att skolan sluta så åkte ja på slalomläger ti norge o där regna de ännu dubbelt mera än här...! Men vi åkte ändå fem dagar o de va kiva!
De e jätteskrämmande att tänka att nästa gång vi far ti skolan så far vi ti en annan skola helt!!! Men ja måst packa nu...Men hoppas emma o bemmi o skriver nå! Byebye!! <3 Ha en skön midsommar!
-Essi-

sunnuntai 5. kesäkuuta 2011

http://www.youtube.com/watch?v=koJlIGDImiU 
Hej!
Där uppe finns en link ti hero av enrique iglesias <3 Ja tycker den e jättehärlig!!
Som emma sa så e ju lågstadie slut nu o de e 10 härliga veckor sommarlov!!!! <33
Ja ska i morgon ti norge på läger, vi sku fa i går men vi fick höra att liften är sönder så...
Jaa vår sång fo just bra! Men b-klassens låt ti benita va ljuvlig <3 Ja grät <3
Det har vari jättekiva i sirkkala!! I'm gonna miss it sooo much <3
Men de blir säkert kiva i sossen o som emma sa!
Bemmi ha typ int skrivi hit alls...
No helt sama :D
Ja skaffa muuten spotify idag o de e jättebra!!
Men ja far nu hejdå!
<3
-Essi-
hej!
sry att ja int ha skrivi men ja ha int haft tid... :)
no nii... nu e lågstadie slut.... d e faktist ganska sad... :( men no blir sossen o sekert kiva :D juu d fo helt bra den dä sång juttun :D o avslutningen överhuvutage :) ja adda en bild som ja tyckte va ganska söpö o somri :)) ;D <3
men.... ha en skön sommar alla!!! <3<3 ;)) hejdå!
-Emma-

perjantai 3. kesäkuuta 2011

Hej alla! 
Ingen har skrivit hit på länge! Jag har iaf haft jättemycket och göra...
Idag hade vi en jättekiva dag med klassen, i skolan hade vi knytkalas och fick mycket glass :D
Men det roligaste var nog efter skolan!!! Vi var me klassen ti flowpark och rax :)
Det va jättekiva i flowpark!!! Vi fo ti jättemånga olika banor men den sista var nog den bästa ;) Den for jättehögt!! Säkert 15 meter uppe i trädet va vi...! Jag var nog jätterädd :D
Som tur va lukke där :PPP Men joo vi hade jätteroligt ;D I rax åt vi mycke glass <3 
I morgon e de avslutnig...<3
Det e nog skönt att få sommarlov fast de e också ledsamt för vi slutar lågstadiet!
Det känns otroligt! 6 år har vi vari i samma klass o nu blir allt nytt...
Som tur har ja många kompisar från gamla klassen på min nya klass :)
Jag, emma och loppan ska sjunga i morgon!!! Hoppas det går bra!
Jag kommer och få ledsamt efter alla på sommarlove <33
Men nu far jag hejdåå <333
-Essi-

keskiviikko 1. kesäkuuta 2011

Hej!
Idag har de vari otroligt varmt <3 LOVE IT <3 
Vi var idag och hjälpa till att sätta i ordning gymppasalen för avslutnignsfesten...
Allting händer för sista gången i lågstadie, de känns ganska konstigt...
Det var sista gången vi sku laga gympasalen färdig och vi var också sista gången i datasalen med Emma. De låter säkert konstigt men de känns ba att int kan allt va sista gången fast de e!! De e bara två dagar skola kvar. På fredagen har vi nån fest i konserthuset och knytkalas. På lördan e de avslutning o vi får våra betyg, så de e int så långa dagar mera :D Som tur tror ja att vi fick en riktigt bra klass till högstadiet. Det ska bli skönt att få ett långt sommarlov <33 Ja adda hit ännu en bild som ja tyckte var jättevacker :) Men ja har inget mer o skriva en att nästa läsår kommer 7b att va bäst!!! Bye <3 
-Essi-