Välkommen till vår blogi! Vi e tre som skriver här om allt möjligt random, Bemmi, Emma och Essi :) Ha det så roligt här!
keskiviikko 19. lokakuuta 2011
hejj! ja vet att ingen ha skrivi hit på lenge men... nå nu skriver jag iaf :D nå nu ha vi börja högstadie o d e ganka chill.. :D ida hade vi franska prov... d fo no helt braa :D no nu ha ja inge o sejja så byee<33 -Emma-