Så här många typer har kollat vår blogi =)

Välkommen!

Välkommen till vår blogi!
Vi e tre som skriver här om allt möjligt random, Bemmi, Emma och Essi :)
Ha det så roligt här!

torstai 26. toukokuuta 2011

Hej igen! 
Idag har de vari just fint väder!! Jag fick int gympa för ja e ännu också flunssig...Men jag var ändå i skolan fär ja måst va ensam hemma hela kvällen idag. Okej vissa tycker att de e kiva o va ensam hemma men ja tycker de e tråkigt för ja har aldrig nogo o gö när ja e så ofta ensam...Men ja ska hitta på nogo o gö :D Ja sov fö en stund sen över en timme!!! De va konstigt, ja blev ba plötsligt jättetrött :D Emma hinner kanske int skriva idag för hon har ju dans esitys i logomo!!! Bra emma ;) Snart ska jag äta mat. Om nån läser det här så sku de va kiva om ni sku sätta att ni läser den här för nu ser de ut som ingen sku läsa :P  Jag tycker det finns jättehärliga blommor så här på våren/ sommaren o därför satt jag hit en bild av blommor <3 Men hej ha alla en jättekiva torsdag! Hejdå! <3<3<3 -Essi-

1 kommentti: