Hej!
Det öser ner vatten ute! Liksom pårikigt de regnar helt jäättteeemyyccckkkeee!! Emma: Tack ja mår bättre redan :) Ja kommer till skolan imorgon. Idag och igår har mitt rum blivit helt annorlunda! Förstflytta vi alla mina möbler runt o sen åkte vi ännu till IKEA och köpte nogo nya saker :) D e helt som ja sku ha fått ett nytt rum! Mitt rum är ganska orangt hudant e ditt?? Va ska ni gö när skolan slutar? Ja ska genast samma kväll ti Norge på läger. Fast före de ska vi också på student fest eller nogo :D Men nu har ja inget o skriva mera så hejdåå <3
-Essi-
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti