Hej igen!
Jag har int skrivi på länge men jaa ja har int hunni! Men det ska bli jättekiva i högstadie nästa höst (hoppas jag)! i alla fall fick vi en bra klass :) 7B <3<3<3 Där e bemmi, emma, jag o fast hu många andra!!! Men nog e de ändå lite spännande :P Allt blir så annorlunda!! Jee snart e de sommarlov <3 4 dagar kvar av lågstadie!!! Men hejdå ja har inget o skriva mera!!! Bye <3
-Essi-
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti