Så här många typer har kollat vår blogi =)

Välkommen!

Välkommen till vår blogi!
Vi e tre som skriver här om allt möjligt random, Bemmi, Emma och Essi :)
Ha det så roligt här!

maanantai 30. toukokuuta 2011

Hej!
måste ba kma o skriva att ja e på klass 7B i sossen!! :DD
me bemmi o essi!! :DD Hejdå ijen <33
-Emma-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti